Connect with us

Show

Od Vukonga do Nedže: kineski mitovi zasijali novim sjajem

KAFE RS

Objavljeno

-

Od prikazivanja za vreme praznika Prolećnog festivala, „Nežda 2“ je izazvao talase groznice na blagajnama kako u Kini, tako i u inostranstvu, film je neprestano rušio rekorde u prihodima u kineskoj filmskoj istoriji.

Do kraja 2024. godine, prva kineska tripl-A video-igra pod nazivom „Crni mit: Vukong“ je prodata u 28 miliona primeraka širom sveta, sa stopom pohvala od 97 odsto na prestižnoj gejming platformi Steam.

I „Nedža 2“ i „Crni mit: Vukong“ su zasnovani na drevnim kineskim mitovima i legendama, a likovi Nedže i Vukonga, odnosno zlatnog majmuna ostavile su neizbrisiv utisak na mnogu decu. U stvari, bile su i u prošlosti mnoge adaptacije i interpretacije vezane za likove Vukonga i Nedže, ali zašto su baš navedeni film i igra izazvali izuzetan odjek kod publike i igrača? Prilog Kineske Medijske Grupe. (CMG)

(Beta)

Advertisement
Ostavi komentar

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

NAJČITANIJE